Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Konstantego Maciejewicza w Stepnicy
System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zapytanie ofertowe dotyczące oferty cenowej na usługę polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu gorących posiłków dla dzieci w szkołach i przedszkolu z Gminy Stepnica w roku szkolnym 2024/2025 r.

Stepnica, dnia 08.08.2024 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

dotyczące zaproszenia do złożenia oferty cenowej na usługę polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu gorących posiłków dla dzieci w szkołach i przedszkolu              z Gminy Stepnica w roku szkolnym 2024/2025 r.

 

I. Zamawiający:

Nabywca: Gmina Stepnica, ul. Tadeusza Kościuszki 4 72-112 Stepnica NIP 8560008633,

Odbiorca: Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Konstantego Maciejewicza w Stepnicy,           ul. Bolesława Krzywoustego 4, 72-112 Stepnica.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu                            i dostarczeniu gorącego posiłku tj:

 

  1. 5 pełnych obiadów (w przypadku, gdy drugie danie stanowi danie bez surówki do posiłku podajemy owoc np. naleśniki plus owoc),

 

  1. Ilość dzieci do posiłku: około 100 dzieci w wieku od 2,5 do 16 lat uczęszczających do:

 

  1. Publiczna Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego w Racimierzu,                                 ul. Niepodległości 9, 72-111 Racimierz,
  2. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Konstantego Maciejewicza w Stepnicy,                    ul. Bolesława Krzywoustego 4, 72-112 Stepnica,
  3. Przedszkole Samorządowe w Stepnicy ul. Bolesława Krzywoustego 4,
    72-112 Stepnica,
  1. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości wydawanych posiłków dziennie w zależności od potrzeb, jednakże zmiany te nie spowodują zmiany ceny jednostkowej posiłku,
  2. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i stosownie do norm bezpieczeństwa zgodnych ze standardami HACCP, w jakości i konsystencji potraw odpowiednich dla dzieci w wieku od 2,5 do 16,
  3. Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględnić normy produktów,
  4. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłową temperaturę posiłków tj. zupy co najmniej 75°C, drugiego dania co najmniej 63°C, surówki nie wyższej niż 4°C,
  5. Osoba dostarczająca posiłki musi posiadać aktualne badania lekarskie,
  6. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania posiłków z półproduktów,
  7. Odpowiedzialność za ciągłość żywienia ponosi Wykonawca,
  8. Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną decyzję (zezwolenie, opinię, protokół), lub inny dokument właściwego inspektora sanitarnego o dopuszczeniu do przygotowania posiłków i wydawania posiłków w zbiorowym żywieniu, w tym zezwolenie na prowadzenie cateringu,
  9. Wykonawca odpowiedzialny będzie za właściwe przechowywanie środków spożywczych, utrzymywanie odpowiedniej temperatury i innych warunków przechowywania, stan opakowań, higienę produkcji, sposób transportu posiłków,
  10. 12. Dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do szkół odbywać się będzie począwszy od dnia 03.09.2024 r. do 30.06.2025 r. od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z dyrektorami szkół oraz z uwzględnieniem dzieci uczęszczających do przedszkola podczas przerw świątecznych, ferii zimowych (jeżeli placówka będzie pełnić dyżur wakacyjny doliczymy jeden lipiec 2025 r. lub sierpień 2025 r.)
  11. Wykonawca musi posiadać odpowiednio wykwalifikowany personel oraz doświadczenie w żywieniu zbiorowym,
  12. Wykonawca jest zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek potraw                        w zakładzie, w którym potrawy te zostały wyprodukowane. Pobierane próbki są udostępniane organom Państwowej Inspekcji Sanitarnej na żądanie tych organów,
  13. Jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potrawy nie może się powtarzać w okresie następujących po sobie 10 dni,
  14. Wykonawca będzie dostarczał dekadowy jadłospis przygotowany na kolejny tydzień z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości, gramatur posiłków zgodnie z przedstawionym jadłospisem.
  15. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczania posiłków  zgodnie                    z  ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i  żywienia
    (Dz.U.2023 poz. 1448t.j.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności z  Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty ora wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i Młodzieży
    w tych jednostkach oraz normami żywienia i zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia, jak również zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności
  16. Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecana wartość energetyczną, wielkość posiłków oraz normy produktów dla dzieci w wieku 2,5 -16 lat. Wyklucza się posiłki sporządzane na bazie półproduktów oraz na bazie Fast Food lub mrożonych potraw.
  17. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
  18. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania próbek żywnościowych zgodnie                z obowiązującymi przepisami.
  19. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług,
  20. Dostawa posiłków musi odbywać się w naczyniach przystosowanych do przewozu żywności i zapewniających właściwą ochronę, temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno-higieniczne,
  21. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posiłku, temperaturę oraz jego walory smakowe i estetyczne,
  22. Wykonawca poniesie koszty transportu, załadunku, rozładunku posiłków oraz odbioru                  i utylizacji powstałych z tego tytułu odpadów pokonsumpcyjnych,
  23. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykupienia u Wykonawcy posiłków przez dzieci, które nie są objęte programem dożywiania za cenę określoną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

 

Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

 

III. Termin realizacji zamówienia.

Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki w szkole         w okresie od 03.09.2024 r. do 30.06.2025 r. oraz z uwzględnieniem dzieci uczęszczających do przedszkola podczas przerw świątecznych, ferii zimowych, jeżeli placówka przedszkolna będzie pełnić dyżur wakacyjny doliczymy jeden lipiec 2025 r. lub sierpień 2025 r.

 

IV. Opis sposobu obliczania oferty.

  1. Cenę ofertową należy podać w walucie PLN, uwzględniając doświadczenie i wiedzę zawodową Wykonawcy, jak i wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
  2. Cena nie może ulec zmianie przez cały okres ważności umowy
  3. Zamawiający nie przewiduje żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu umowy.

 

V. Kryteriów wyboru oferty:

  1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany przez zamawiającego według kryterium:
  1. cena – 40 pkt.
  2. b. doświadczenie (referencje) min. 2 lata (przez doświadczenie Zamawiający rozumie doświadczenie Wykonawcy w żywieniu zbiorowym dzieci i młodzieży) – 30 pkt.

opis:

- 2 do 4 lat – 10 pkt.

- 5 do 10 – 20 pkt.

- 11 powyżej - 30 pkt.

  1. lokalizacja (przez lokalizację Zamawiający rozumie siedzibę procesu technologicznego od miejsca siedziby placówek wymienionych w rozdziale II pkt. 2 podpunkt a, b i c) – 30 pkt.

opis:

do 23 km – 30 pkt.

 powyżej 23 km – 10 pkt.

 

VI. Opis sposobu przygotowania oferty.

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę

Ofertę należy składać w nieprzejrzystej i zaklejonej kopercie

  1. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: „Posiłek dzieci w szkołach i przedszkolu z Gminy Stepnica
  2. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
  2. Oświadczenie – załącznik nr 2
  3. Wzór umowy- załącznik nr 3 (parafowany przez Wykonawcę).

Niedołączenie do ofert któregokolwiek ze wskazanych wyżej dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie skutkuje odrzuceniem ofert.

 

VII. Miejsce oraz termin składania ofert.

  1. Oferty można składać osobiście w sekretariacie szkoły pokój 001.
  2. Listownie adres Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Konstantego Maciejewicza w Stepnicy, ul. Bolesława Krzywoustego 4, 72-112 Stepnica,
  3. Formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy lub jako elektroniczne odwzorowanie (skan) dokumentu posiadającego postać papierową i podpisanego własnoręcznie przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy lub uwierzytelnioną za pomocą profilu zaufanego, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@sp.stepnica.pl

Oferty składamy w zamkniętej kopercie z dopiskiem

Oferta na usługę polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu gorących posiłków dla dzieci w szkołach i przedszkolu z Gminy Stepnica w roku szkolnym 2024/2025 r. nie później niż do dnia 22.08.2024 r. do godz. 15.00.

 

VIII. Zasady i formy komunikacji.

Osoba ze strony Zamawiającego uprawniona do kontaktów z Wykonawcami jest Pani Iwona Blatkiewicz Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stepnicy, tel.  91 418 84 15.

 

 

 

…………………………………………

data i podpis

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycz­nych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dy­rektywy 95/46/WE (zw. dalej „RODO”), informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkolno-Przedszkolny z siedzibą
    w Stepnicy, przy ulicy Bolesława Krzywoustego 4, adres e-mail: sekretariat@sp.stepnica.pl, tel. 91 418 84 15.
  2. W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez administratora można kontaktować się z wyznaczonym inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@stepnica.pl.
  3. Pani/Pana osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO – w celu związanym
    z rozpatrzeniem Pani/Pana oferty, w związku z ewentualnym zawarciem i wykonywaniem umowy na wykonanie zadania stanowiącego przedmiot zapytania ofertowego oraz ewentualnej kontroli uprawnionych organów.
  4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do rozpatrzenia Pani/Pana oferty.
  5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, którym powierzyliśmy przetwarzanie danych na podstawie zawartych umów, a także innym podmiotomi instytucjom upoważnionym z mocy prawa.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania i przenoszenia,
    a także prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz inne uprawnienia w tym zakresie wynikające
    z obowiązujących przepisów prawa.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  9. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, a także nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

08.08.2024 r. Dyrektor Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Stepnicy

mgr Iwona Blatkiewicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Zapytanie ofertowe.pdf (PDF, 825KB) 2024-08-08 10:49:34 825KB 99 razy
2 zalacznik_nr1 formularz ofertowy.doc (DOC, 31.KB) 2024-08-08 10:49:34 31.KB 96 razy
3 zalacznik_nr2 oświadczenie.doc (DOC, 36.KB) 2024-08-08 10:49:34 36.KB 97 razy
4 załącznik nr 3 umowa dożywianie.docx (, ) 2024-08-08 10:49:34 8 razy
5 19_08_2024_09_18_29_załącznik nr 3 umowa dożywianie.docx (DOCX, 23.KB) 2024-08-19 09:18:29 23.KB 83 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Monika Kuropatwa 08-08-2024 10:49:34
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Iwona Blatkiewicz 08-08-2024
Ostatnia aktualizacja: Monika Kuropatwa 23-08-2024 10:56:10